Доставка і оплата

Робота із замовленнями

 

    Прийняті замовлення обробляються у робочі дні з 09.00 до 18.00

  У не робочий час замовлення обробляються автоматично, Ви отримаєте повідомлення про статус Вашого замовлення.

  У разі уточнення інформації на замовлення, ми зв’яжемося з Вами, зателефонувавши на залишений Вами телефонний номер

   Після підтвердження замовлення через короткий час Ви отримаєте SMS з номером вантажної декларації

       Способи доставки

  •  Самовивіз (по м. Запоріжжя) –   Доставка в день покупки (Покупка здійснена до 15 години дня)
  • Доставка кур’єром Адресна доставка здійснюється кур’єром Нової Пошти. Вартість доставки за тарифами перевізника
  • Доставка “Нова Пошта” Відправка товару перевізником Нової Пошти здійснюється кожен день з 15:00 – 17:00, крім суботи та неділі. За тарифами “Нової Пошти”. Відправляємо як післяплатою, так і після оплати на карту Приват Банку. Замовлення можна отримати в найближчому до Вас відділенні Нової пошти через 1 – 3 робочих дні. 
  • Доставка “Укрпошта”  Після відправлення посилки, ми надсилаємо вам трек-номер по якому ви можете відстежувати доставку посилки на сайті: http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku 

Умови доставки та тарифи

  • Доставка товару провадиться тільки по Україні службами доставки “Нова Пошта” та “Укр Пошта” на вказане відділення
  • Замовлення, оформлені до 15-ї години поточного дня, передаються до служби доставки того ж дня. Замовлення, оформлені після 15-ї години дня, надсилаються наступного дня.
  • Статус та термін доставки можна перевірити у додатках Нової Пошти або Укр Пошти, зазвичай він становить від 1 до 3х днів
  •   Усі замовлення, розміщені у вихідні дні, надсилаються у перший робочий день, після підтвердження оператором наявності товару та реквізитів одержувача. Вартість доставки по Україні службою “Нова Пошта” розраховується згідно з тарифами за об’ємною вагою посилки та перебувати в межах 50-200 грн.
  • При оплаті на “Новій Пошті” (незалежно від суми замовлення) комісію + 2% від суми переказу оплачує Покупець. Служба доставки “Нова Пошта” залишає за собою право встановлювати терміни доставки та вносити зміни у певних випадках. Отримати більше інформації про терміни та тарифи доставки можна на офіційному сайті кур’єрської служби.

 

Оплата товару

Ми пропонуємо кілька варіантів оплати Вашого замовлення:

 
  • Онлайн оплата картою WayForPay  Після вибору цього виду платежу Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
  • Післяплата на пошті – Накладений платіж (оплата при отриманні) – Ви оплачуєте замовлення безпосередньо в момент його отримання у відділенні “Нової Пошти”. Вартість такої послуги (грошовий переказ) визначається компанією “Нова Пошта”
  • Оплата переказом на картку ПриватБанку (ФОП Меньшикова 5363 5420 9375 4175)

 Звертаємо Вашу увагу, що витрати з переказу коштів (послуга післяплати) оплачує Покупець при отриманні посилки разом із замовленням у відділенні “Нової Пошти”.

Огляд товару та повернення

  

     Товар надсилається в захисній картонній упаковці. Якщо упаковка пошкоджена – повідомте про це оператора «Нової Пошти». Ви можете повернути товар, якщо вважаєте, що пошкодження упаковки є значними. Ми замінимо Вам пошкоджений набір найближчим часом. Розтин фірмового впакування не допускається, такі набори ми вже не зможемо обміняти.

    Компанія “ЗБИРАЙ” робить все, щоб іграшки були високоякісними, і ми сподіваємося, що продукція, що ми пропонуємо, задовольнить Ваші очікування. Але якщо з будь-яких причин Вам необхідно повернути або обміняти придбаний товар, то це можливо зробити протягом 14 днів з дня продажу і тільки в тому випадку, якщо коробка набору не пошкоджена і не розкрита.